no-img
کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم اربعین 91 محبان الرضا - کربلایی جواد مقدم


کربلایی جواد مقدم

ادامه مطلب

کربلایی جواد مقدم اربعین 91 محبان الرضا

کربلایی جواد مقدم اربعین 91 محبان الرضا


مجموعه نوحه های اربعین 91 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت محبان الرضا تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

باز میشن عده ای،زائر کربلای تو ( زمینه )

من فقیرم،من ندارم،مستمندم پیش تو عرض حاجت میکنم ( شور )

من دل غمین،با قلبی حزین ( واحد )

عشق رقیه تو دلم،سند نوکریمه ( واحد )

تپش این دل بی تابم،میگه تویی اربابم،باید با تو باشم ( شور )

دیدگاه ها


فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

7 دیدگاه

    من کسی بودم که وقتمو با آهنگ های چرتو پرت میگذروندم از وقتی صدای آقای مقدم رو شنیدم خیلی به هییت و این چیزا علاقه مند شدم .............واقعا ازتون ممنونم آقا مقدم خیلی صدای زیبایی داری و شعرتونم قشنگه ..
    سلام.اول اینکه بابت فایلها دستتون درد نکنه.دوم اینکه جرا اقا جواد مثل هیِِیت محبان الرضا تو هییت بین الحرمین نمیگه سینه بزنید!نمیدونم چرا بعضی ها از بالا پریدن خسته نمیشن؟
  • سلام پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: در آینده دورانی بر امتم می گذرد که فقراء بسیار، و دانشمندان اندک باشند، و علم و دانش (از آنها) گرفته شود، فتنه و آشوب بسیار گردد و بعد از آن دورانی می آید که مردانی از امّت من قرآن می خوانند ولی به (حلقوم) سینه شان نمی رسد (یعنی به آن چه می خوانند عمل نمی کنند، فقط تکرار الحان و نغمات است) و سپس زمانی بیاید که مشرک به خدا، با مؤمن در آن چه می گوید (فقط) مجادله می کند (و قصد هدایت ندارد). (نهج الفصاحه،ص 373،حدیث 1755) التماس دعا