no-img
کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم-جلسه هفتگی 91/10/06 - کربلایی جواد مقدم


کربلایی جواد مقدم

ادامه مطلب

کربلایی جواد مقدم-جلسه هفتگی 91/10/06

کربلایی جواد مقدم-جلسه هفتگی 91/10/06


مجموعه نوحه های جلسه هفتگی 91/10/06 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.


قلبو دلمو،آب و گلمو،دارم من ازت همه حاصلمو ثارالله ( زمینه )

من فقیرم،من ندارم،مستمندم پیش تو ( شور )

من آسمان نور و عباس آفتاب م ( واحد )

تپش این دل بی تابم میگه تویی اربابم ( شور )



موضوعات :
جلسه هفتگی

دیدگاه ها


فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

5 دیدگاه

    ما خدا شاهده بی ادب نیستیم اما خدا رو شکر میکنم هنوز هم اشخاصی مثل کربلایی اقا جواد مقدم هستند تا صداشون رو استعدادشون رو تو راه اهل بیت خرج کنن خداوند نگه دار و پشتیبانشون باشه خدا با مولامون حضرت علی(ع)محشورشون کنه،بخدا لیاقت و سعادت میخواد این راه،و الی میتونستن برن از صداشون تو موسیقی هایی که خارج از مذهب هست استفاده کنن و موفق هم می شدن اما خدا لیاقت داده بهشون که اومدن تو این دستگاه احسنت ،شیر مادرشون حلالشون باشه،خدا رحمت کنه مادرشون رو انشاالله مادرشون زیر سایه حضرت زهرا باشند،یا علی مدد
  • به نام خدا! آقای مقدم بهتون تبریک میگم با این نوحه ای که در مدج حضرت عباس علیه السلام خوندید دل اهل بیت رو شاد کردید. هر چند خیلی حزن داره و دل آدم رو به درد میاره ولی به هر حال زیبا بود. آقا حضرت عباس علیه السلام زیبا هستند و هر چیزی در وصف ایشون خونده بشه زیباست.
    سلام دستتون درد نکنه خیلی عالی بود من فقیرم .من ندارم .خیلی خیلی قشنگ بود .یاحسین
    آقا جواد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا جای تعجب داره..... مداحی های محرم سال 88 و محرم امسال رو با هم مقایسه کنین........متوجه می شین.
    ممنان آقا.انصافا که خیلی قشنگ بود. سرعت سرورتون عالیه داداش دی وی دی مراسم ها رو کی می ذارین؟